Masz problem? Pisz.

Prosze przeczytac dział Forumowe sprawy.
Powodzenia.

Masz problem? Pisz.

Postprzez admin 18 lis 2011, o 01:13

Witam. Masz jakiś problem z NH-Fordem? Opisz problem.Może pomożemy.

Wal-ker.
admin
Administrator
 
Posty: 278
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 22:00

New Holland 8340 97r kody błędów

Postprzez mazda323c 18 lis 2011, o 23:13

Witam ponownie , na wstepie EC1 skalibrowałem ,brak bledów ale jest jeszcze jeden problem własciel mówi ze gdy jedzie wyzszym biegiem(8) to cos buczy jakby przedni most był załączony jak wypuści na luz to jakby sie rozłączył (nie zawsze sie to dzieje)i drugi problem to taki ze 3 i 7 bieg przy przełaczaniu szarpnie.Jak są kontrolki żółw i zając to w momencie włączeni zapłonu mrugną (czyli są sprawne) a podczas jazdy tylko świeci zając,nigdy nie zapalił sie żółw,czy z tych objawów mozesz mi coś powiedziec? odp od wal-ker :Testowanie kontrolek robi elektronika wyswietlacza a lampke żółwia i zająca steruje komputer.Dlatego gdzies znika na łączach. Jak bede miał troche czasu to zobacze na schemacie które piny we wtyczkach za to odpowiadają.
Buczenie- niestety jak nie słysze dzwięku to nic nie poradze. Na odległosc trudno coś powiedziec.
Biegi 3 i 7- podczas kalibracji jaka wartość wyswietlało na wyswietlaczu?
Jezeli dobrze skalibrowałes a mimo wszystko szarpie można spróbowac to naprawic ustawiając tzw. wypelnienie czasowe sprzegieł.Programuje sie kompa skrzyni aby przypisac do sprzegieł nie tylko kalibracje ciśnieniową ale i czas zaciskania sie sprzęgieł.Postaram się w niedziele napisać co i jak zrobić.
Wątek z http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1954228-60.html
mazda323c
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 09:54

Re: Masz problem? Pisz.

Postprzez mazda323c 18 lis 2011, o 23:21

Więc "buczenie" okazało sie ze to przedni naped sie nie rozłacza, ale dalej mielismy wyjasnic sprawe z nieprawidlawo dzialajacymi biegami. Potrzebowales parametrów "Biegi 3 i 7- podczas kalibracji jaka wartość wyswietlało na wyswietlaczu?"jak moge teraz te dane odczytac? cytuje "Jezeli dobrze skalibrowałes a mimo wszystko szarpie można spróbowac to naprawic ustawiając tzw. wypelnienie czasowe sprzegieł.Programuje sie kompa skrzyni aby przypisac do sprzegieł nie tylko kalibracje ciśnieniową ale i czas zaciskania sie sprzęgieł"
mazda323c
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 09:54

Re: Masz problem? Pisz.

Postprzez bonobo 19 lis 2011, o 10:16

Witam.Wieczorem opisze cały proces kalibracji,wymuszenia kalibracji sprzegieł 1i 2(normalnie ciagnik sam je powinien kalibrowac ale nie zawsze tak sie dzieje.A takze wypełnienie czasowe sprzegieł i inne triki pozwalajace czasami oszukac kompa aby poprawnie sterowal nawet zuzyte sprzegła.Niestety teraz jestem w pracy....
bonobo
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 22:09

Re: Masz problem? Pisz.

Postprzez admin 20 lis 2011, o 13:58

W Twoim przypadku trzeba skalibrowac jeszcze sprzegla 1 i 2 i powinno byc dobrze.Ale po kolei...

-kalbracja sprzęgieł 3-4.
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni.
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy.
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik.
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,,
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy)
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to:
-U 21-obroty silnika za niskie
-U22--obroty silnika za wysokie
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca.
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy.
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk.
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy.
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral.
Gotowe.
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo...
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka
-U29------------------------4 za niska
-U30-------------------------4 za wysoka
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!)
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska
-U33-----------------------za wysoka
-U-34--------------------2 za niska
-U-35----------------------za wysoka.
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.!
admin
Administrator
 
Posty: 278
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 22:00

Re: Masz problem? Pisz.

Postprzez mazda323c 11 gru 2011, o 00:18

przyuczylem tak jak pisałes nic nie pomogło szarpnie miedzy biegami 2-3 i 6-7 , zaswieca sie kontrolka zółwia na biegach 3-4-7-8. Pózniej podam wartosci przyuczania.jeszcze jedno w momencie wciskania sprzegła lub któregos z przycisków (zmiana biegu obojetnie na jaki)mrugnie kontrolka cis. oleju skrzyni, czy to normalne?
mazda323c
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 09:54

New Holland Tm150

Postprzez karol1992 14 gru 2011, o 19:59

Witam skalibrowałem skrzynie full power shift i nadal występuje szarpnięcie przy przełączaniu na bieg 7 10 i 13 . Co powinienem z tym zrobić?
karol1992
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 gru 2011, o 19:47

Re: Masz problem? Pisz.

Postprzez mazda323c 20 gru 2011, o 23:06

mazda323c napisał(a):przyuczylem tak jak pisałes nic nie pomogło szarpnie miedzy biegami 2-3 i 6-7 , zaswieca sie kontrolka zółwia na biegach 3-4-7-8. Pózniej podam wartosci przyuczania.jeszcze jedno w momencie wciskania sprzegła lub któregos z przycisków (zmiana biegu obojetnie na jaki)mrugnie kontrolka cis. oleju skrzyni, czy to normalne?
witam to jeszcze raz ja, czy jest tu kto?
mazda323c
 
Posty: 12
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 09:54

ford 5640 problem ze skrzynia

Postprzez lukas64 27 mar 2012, o 11:30

Witam mam problem z ciągnikiem Ford 5640 za skrzynia 12x12.
Problem wygląda następująco wyświetla się błąd e41 i nie można delikatnie ruszyć ciągnikiem tylko szarpie co nie pozwala na normalna prace, nie wiem czy to dziwne ale dzieje się tak z tego co zauważyłem tylko gdy reduktor jest ustawiony na najszybsze położenie.
Pozdrawiam i proszę o pomoc jak można naprawić to usterkę.
lukas64
 
Posty: 8
Dołączył(a): 27 mar 2012, o 10:21

Re: Masz problem? Pisz.

Postprzez admin 27 mar 2012, o 14:25

Witam
E41 to przerwa w obwodzie elektrozaworu sprzegla C1.Po prawej stronie skrzyni bieg.na pokr4ywie są 4 elektrozawory. C1 to górny po prawej stronie.
Jak nie działa ten elektrozawor to komp nie mógł poprawnie skalibrowac tego sprzegla.
Wykasuj bledy,zapal i pojezdz kilka minut i zobacz czy nadpisal sie znów ten błąd.
admin
Administrator
 
Posty: 278
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 22:00

Następna strona

Powrót do New Holland-Ford


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron